Vi som skriver gör det i olika kapaciteter och orsaker, men alla har kommit hit för att få stöd av varandra i kampen mot psykisk ohälsa. Ni är välkomna att kontakta oss ifall ni vill blogga med oss.

onsdag 15 april 2015

För att byta ämne då

Jag gillar inte rubriken på senaste inlägget så därför tänkte jag svamla lite.
inzibinz har inte varit i sin egna lägenhet sen i höstas.
Men igår så tog jag mod till mig.

Det går ganska bra men jag känner mig lite sorgsen över att katterna inte är här.
Ni kattmänniskor förstår nog hur stor del de blir av ens liv.

Jag hoppas att alla mår bra nog, mina vänner/medbloggare.


Edit: Autogoy, jag menar att jag inte tycker om tanken på att folk googlar på morbida saker och kanske hittar hit. Och då är det vårt senaste inlägg. Menade inget illa.

2 kommentarer :

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Jag förstår vad du menar och jag tar inte illa upp. Jag håller med dig.

    SvaraRadera